När den rätta dyker upp, då säger hjärtat till.. och då får huvudet säga vad det vill,..

Ringde nyss från jobbet, har fått ett par tider att komma in och jobba medans jag söker jobb. Har dock inte kommit så långt på den fronten. Men när det gäller mig går det mesta i snigelfart :)

Nu när lönen kommer MÅSTE jag shoppa, var hela 2 veckor sen jag köpte ngt. Då shoppade jag iof för närmare 3000, jag kan verkligen inte hålla i mina pengar. Nåt som jag måste träna(?) på ifall man någonsin ska kunna försörja sig helt och hållet själv, och inte leva på mamma&pappa?..Inte mig emot, menmen.

Måste ha:
  • Jeansleggins
  • Fler tunikor + klänningar, helt galen i sådant.
  • En kavaj, bara för tjusigt
  • En pälsjacka, vissa är faktiskt riktigt snygga
  • ÄNNU FLER SKOR
  • Underkläder(?) har snart knappt plats för mer
  • Nya jeans
  • Nytt smink
Känns som att månadens lön också kommer dra iväg rätt snabbt. Måste börja spara. Mamma får nog börja spara åt mig, ifall man ger henne pengar och hon sparar det åt en. Då kan man inte göra av med det.. smart :)

En gammal bild på mig, från vällingby

Kommentarer
Postat av: Natalie

DU BEHOVER INGA FLER SKOR KVINNAAA!!!!!! :D

2009-08-25 @ 15:13:19
URL: http://nnats.blogg.se/
Postat av: MMALTE

Haha jo, jag vill ha fler skor :)

2009-08-25 @ 16:25:58
URL: http://mmalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0