Kindly unspoken.

Vart en vecka med många upp och nedgångar! Men nu har jag äntligen gått av krigsstigen. Måste nog lära mig att hantera min humörs svängingar. Även fast jag inte ska behöva göra det alla gånger, det finns så mycket att säga och som man verkligen vill förklara. Men ingen tycks förstå iallafall, så jag antar att det kvittar.

Inte gjort så mycket den här veckan, mer än att ha glidit runt här hemma med sällskapet. Pluggat en hel del, sovit läänge på dagarna. Bara chillat runt helt enkelt, superskönt att slippa göra allt det här tråkiga som man inte vill ta itu med! Ingen mer skola innan jul, bara en avslutningsmiddag på fredag.

Idag har jag vart inne på barakademin och gjort färdigt mitt delprov, fick mer än bra och det kändes yberskönt! Nu är jag färdig med allt, och min lärare sa att jag garanterat kommer få praktik på hilton. Så det känns j*vligt najs. Då vet ni på ett ungefär vart jag kommer hålla till tills studenten. Snacka om att jag längtar! :)

Efter det mötte jag Linn i st:eriksplan och så gick vi och kollade tatueringar. Har väl "bestämt" att jag ska tatuera mig till jul eller efter! En rosett och mitt namn i nacken, me like! Så köpte vi godis, gick i lite affärer och så åkte jag hem

Imorgon ska jag vara hos Josefin på salongen kl 12, ska klippa mig. Och sen in till stan och kolla efter julklappar någon som ar några förslag? Har inte en blekaste faktiskt!

Men nu ska jag lägga mig i sängen och se på film, PUSSPUSS

Älskar den här bilden, på mig och emelie ifrån i somras!


Kommentarer
Postat av: Emelie

stört skön! haha:D

2009-12-10 @ 22:33:04
URL: http://blog.mtv.se/ungmamma15/
Postat av: mamajay

Kika in på min blogg och va med och tävla om en ny header!

2009-12-11 @ 19:49:50
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0