Så knasigt allt kan bli

Nu är lovet slut, och det har gått på tok för snabbt. Festat hela veckan så nu kan man säga att man är död. I fredags var vi hos NÅN, frågetecken på henne.. aldrig tillbaka dit är en sak som är säker. Sen i lördags åkte jag helena, Natalie, Josefin, Lina och emelie tillbaka till Vällingby. Nämligen så att Lina har sin lilla pojke där så vad tusan :)
Allt slutade med kaos, och jag är glad att allt ordnade sig tillslut. Fick typ panik. Det slutade med att jag och Natalie åkte hem. Var nog meningen att jag skulle ha stannat med resten av flickorna men klarade inte av dom där människorna.

Vid halv 6 eller nåt kom Douglas, och så somnade jag som en stock. Och så vaknade vi vid 2. Och så somnade jag om när han hade gått. Sov till 8, och gick och la mig kl 12 eller nåt igen. Så snacka jag har sovit nu alltså, med tanke på att jag vaknade kl 3 idag så måste jag ha varit trött.

Idag åkte jag in till stan en snabbis med Natalie och lämnade tillbaka en klänning, sen gick vi bara och lallade runt lite. Nu sitter jag här och Douglas är påväg. Ska gå tillbaka till Tv:n nu...TJOFLÖJT

....Bilder från helgen kommer

Kommentarer
Postat av: jimmy

TACK för den! du lär ju bli bjuden igen! elr inte! :P

2009-03-04 @ 17:50:11
Postat av: MMALTE

kunde inte bry mig mindre :)

2009-03-04 @ 21:55:15
URL: http://mmalte.blogg.se/
Postat av: jimmy

soft.. ett skämt som gick åt helvette...

2009-03-04 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0