I've never seen such a ugly human being.. ^^

Vaknade vid halv 11 idag av att telefonen ringde, min handledare hade tyvärr dåliga nyheter angående min praktikplats, tänker inte skriva om det förrän allt är helt klart. Sen somnade jag iaf om, sov till kl 14, är man ledig så är man.

Idag ska jag städa rummet, dammsuga lägenheten åt mami, och sen blir det ikea när mamma kommer hem. Och därmed köttbullar&potatis, mihi ;D Är fortfarande rätt trött, har bara lust att gå och krypa ner i sängen igen. Men man kanske inte ska vända åt helvete på dygnet, mår aldrig speciellt bra utav det.

JAJA.. nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta igång med rummet.. *förhoppningsvis* kanske blir endel ändringar, som tex.. jag skiter i rummet ;D..

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0