matilda är sjuk.. :(

Tillbaka på jobbet idag, men idag känner jag mig på bra humör även fast jag bara sovit 4 timmar så är jag inte trött än. Det ringer ovanligt mycket idag, och har redan gjort en del missar. Dom har gjort om i systemet så nu måste man avboka i monitorn innan man avbokar i samplan och det är väldigt förvirrande med transport-ID:n och grejer. Men det ska nog gå bra! Hade också världens otur imorse då strömmen gick. hann precis sätta igång musiken på datorn och allt slocknar. Fick sitta och sminka mig i mörkret med en ficklampa. Var väl sisådär haha. menmen..

Känner mig väldigt hungrig just nu, och det är inte lunch förens kl 12. Men då blir det thai. Dom har världens godaste thai här i solna, tyvärr så är det bara ett lunchställe så dom har bara öppet fram tills 2. Bajs på dom!

Övningskörning idag efter halv 6 sen blir det mys hemma, idag ska jag komma isäng i tid och även somna i tid. orkar inte ligga och vrida mig i flera timmar innan man äntligen somnar. Och direkt efter att man har somnat så ringer väckarklockan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0