There you go again, searching for something new..

Idag blev jag och Christina äntligen klara med arbetet. Hon kom hit vid 1 och vi var färga runt kvart i fyra. Så det tog ett tag.. och jag hade varken orken eller koncentrationen till att faktiskt få det klart, men det gick! Efter det så åkte chrstina hem och jag åkte in till stan för att möta upp Helena och Natalie för att gå till Götgatan och fika. Vad fiket hette vet jag inte men det kvittar XD. Vart en sväng förbi Josefin på salongen också för att kolla priser för färgning, vill så gärna få lite ljusare hår, och jag verkligen försökt så många gånger men inte lyckats få till det. Men vi får se hur det blir med den saken.

Sen vart det nåt annat Café där jag tog en hallonpaj, tog inget på andra fiket och jag vart riktigt sugen.. trist att den smakade skit! :)



Nu är jag hemma och ska lägga mig och se på tv! ikväll är det efterlyst.. lite kul att 3 av killarna går i min skola!
haha...

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0