mmmh...

Var i skolan till halv 11 imorse, efter det åkte jag hem och la mig fram tills halv 2 tror jag den var då jag vaknade av att Linn ringde. Hon ville åka och shoppa i Skärholmen och jag ställde upp på att åka med. Vart väldigt mycket för mig, lät pengarna rulla helt enkelt haha.

Inhandlade iaf:
Underkläder, strumpbyxor och lite hårspännen (såklart med rosetter:D) H.M
En supersöt tröja Gina Tricot
En kavaj från New Yorker
En vit tunika Bik Bok
Örhängen Jack and jones
Halsduk Åhléns

UNDERBART! :)

Allt verkar dessutom gå käpprätt åt helvete här hemma och nu skulle det vara väldigt skönt att komma hemifrån. har en känsla av att det inte kommer lösa sig heller. Och allt går ut över mig.. inget ovanligt. JAJA.. nu ska jag gå och laga färdigt maten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0