Det vart en jäkligt lyckad kväll igår kan jag säga!

Även fast jag stod i jordens kaos. Bråkade med ALLA, men jag blir så ledsen på folk som inte ställer upp och bara beter sig så omoget. Jag menar vi är vuxna människor (känns konstigt att säga, men faktiskt sant) och vi måste kunna hantera situationer utefter det. Men jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är vid såna här tillfällen man verkligen märker vilka som är ens riktiga vänner. Tråkigt nog så kommer jag välja att stryka några från den listan, lär märkas. Att sätta en människa i skiten pga att du gjort ett misstag är fan inte rätt. Man nu vet jag det, and you are no longer my friend. Vill ha folk om stärker mig och inte trycker ner.. Tack och hej.., my pleasure..

Utöver det så hade vi så jävla kul, det var ett riktigt drag. Vi var utklädda allihopa och vi stickte verkligen ut till skillnad från alla andra, och jag menar verkligen alla. Så tråkigt.

Jag var riktigt full, men det var meningen så idag har jag fått ligga i sängen i stort sett hela dagen. Så fort jag satte mig upp så höll jag på att spy. Vart även hamburgare med min kära mor. Så vi har bara myst framför tv:n. Imorgon är det tillbaka till jobbet. Nu längtar jag bara till helgen, ska ta det lungt! Nu blir det inge mer alkohol fören Linas skiva den 10/5. PUSSPUSS

Bilder från min och josefins studentskiva, försök slå..

SNYGGINGAR! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0