Jag är helt slut

Så nu har jag slutfört min vecka, har haft riktigt roligt på jobbet. Har fått stå i baren 2 dagar denna vecka och det är såå jäkla kul, jag vet att jag har valt helt rätt yrke för mig. Utöver det har jag jobbat som servitris resterande 3 dagarna. Vi har haft väldigt många större bokningar den här veckan. Igår fick jag ta hand om american club, en amerikansk golfclub på 50 personer så det vart röjj.

Idag har det vart så sjukt mycket att göra och jag har sprungit för glatta livet mellan borden. Beställningar hit och dit. Dom tyckte jag var så duktig att jag ska få hälften av den intjänade dricksen under dom 8 timmarna. Love it!!

Men nu är jag ledig och jag behöver verkligen det just nu. Har vart sjukt stressad och inte hunnit med vad jag hade behövt göra. Får ta uti med allt i helgen. Sen på tisdag har jag tagit ledigt för att kunna gå på min studentskiva, fyfan vad kul vi ska ha.. KÖÖÖR!

PUSS&KNULL


The fray - you found me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0