jag vet, jag vet..

Dag 1 avklarad, vi hade en bokning på 50 pers idag så det var rätt mycket att göra i baren. Jag har världens jävla träningsvärk i benen, jag har gått som en gammal gumma och bara vankat fram idag. Men nu är det äntligen över.

Imorgon blir det träning innan jobbet, hoppas på en lung dag imorgon. SNART ÄR DET DAGS FÖR HANTVERKSAKADEMINS SKIVA OCKSÅ! :) Jag har inte köpt några biljetter själv, pga brist på informatonen och arroganta försäljare. Varför kan inte en lärare ta tag i det där istället för intresserade elever.. menmen, har köpt några biljetter utav josefin så får dit några iaf.

Menmen, nu ska jag äta thaimat och plugga lite. Sen ska jag sussa! PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0