Pussisar

Har tagit ledigt idag, drog en riktig rövarhistoria. Dom tvingar mig att ljuga eftersom att jag inte får ledigt annars. Känna kul! Hur som helst, ska snart dra iväg och träna. Behöver köpa lösögonfransar och lite sånt för ikväll också. Kommer inte "klä ut" mig på nåt sätt, har inte haft tid att hitta något så jag kör på normalt, blää.

Sen måste jag möta paulina så jag får min mobil, självklart ska min sluta fungera under tiden som jag har den utlånad till henne. Har råkat uppdatera min iphone till en version där det inte går att jailbreaka, kan alltså inte ha mitt comviqkort i den, så nu får jag helt enkelt vänta tills det kommer en ny uppdatering så jag kan gå tillbaka till min kärlek. Jag är såå smart! :) mjaa..

Ikväll är det som sagt min och josefins studentskiva, så ikväll ska vi ha KUUUL! Vi ska föra först hos lina runt 7 halv 8 och sen dra oss in mot kungsträdgården. Skivan är på vitoria/royal garden.

Imorgon är det tillbaka till jobbet, och då är det bara att lägga på ett sorgset ansikte. Haha kommer inte berätta vad jag sa, jag är bara bäst på att ljuga så GREAAT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0