Rock that body, come on now and rock that body..

Nästa vecka har jag skolvecka, så jäkla skönt. Jag går 9-10.30 varje dag, OCH jag får ha nagellack. Höjdpunkten just nu. Idag öppnades uteserveringen på hilton så det har vart fullt drag och väldigt rörigt faktiskt, inget ovanligt. Deras system är så konstigt och är man så många så blir det bara helknas. Men jag klarade mig igenom kvällen så nu sitter jag här hemma och kollar på cartoon network, i brist på annat att göra. Är helt ensam hemma, så jäkla skönt.

Ska bli skönt att kunna vara ute på dagtid nu, inte sova bort hela dagen. Jag är inomhus stor del av dagen och missar därmed dagens alla soltimmar. Rätt beiget. Idag har jag även beställt en klänning som jag hoppas vara perfekt som studentklänning. Det börjar närma sig, har bara 2 skolveckor & 3 praktikveckor kvar innan studenten. Så nu måste jag och josefin börja fixa lite inför den, syftar på flak osv. Jag längtar som faen nu.

Imorgon blir det träning och ska även iväg och förstora några bilder på wilma, min älskling. Ska ge till morfar som en försenad födelsedagspresent. Jag saknar mitt lilla korvbarn, hon har det bäst med mormor&patrik.

Nääj men nu ska jag tagga emot sängen, ska dra på en film och bara njuta av att jag äntligen är ledig. Byyyee,,


Kjol 349:- / klänning 499:-
Bara för att jag äslar rosetter, men det visste vi redan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0