and I'm as good as dead..

Vi har fortfarande inte hittat någon lägenhet, så just nu bor vi på en skola. Southport school heter den, ingen höjdare däremot. Vi har bytt rum ungefär sjuttioelva gånger för att hela ställen kryllar utav kackerlackor. Jag skojar inte, vi hittade ungefär 6-7 bara i det första rummet. Nu har vi bytt till en annan del utav campus där det tydligen inte ska finnas några här. Vi hoppas på det, ser bra ut än så länge.

idag har vi iaf varit på en hel del lägenhetsvisningar runt om i surfers paradise. Vi hittar dock inga intressanta, eller aa en takvåning som vi gärna vill ha. Men det är fler som är intresserade så vi ska nog inte hoppas allt för mycket. Annars har det bara vart massa igenväxta hus, ostädat och allmänt äckligt. Tack men nej tack, jag ska bo i en lägenhet fritt från kackerlackor.

Idag fick vi reda på att vi har kommit till regnsäsongen, det ska alltså regna typ hela sommaren och den känns väl sådär. Hoppas på annat, annars drar jag fan tillbaka till sydney haha. Orka regn, så tar jag hellre snö.

Jaja, jag tror vi ska försöka sova nu.. Och glömma allt äckel som finns här. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0