for your entertainment

Idag får jag stå mitt kast, då jag glömde att smörja in mig på stranden igår och är helt bränd idag. Så får jag helt enkelt inte sola, eller får och får.. Men så osmart är jag nog inte, hoppas jag!

Idag är det nyår, det är helt sjukt att vi får nytt år 9 timmar innan er. Så när vi ligger och sover då festar ni som mest hemma i Sverige. Jag är inte avundssjuk, jag slipper att trava runt med klackar i 1 meter snö. Och inte tala om vinterjackan, mjau på det här vädret.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, om jag kanske ska gå till stranden iaf. smörja in mig med solfaktor 50 och ta det lungt. Har lite till att bränna! ;)

PUSSPUSS

bilder kommer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0