Rädd var bara förnamnet.

Klockan är nu snart 9 på morgonen här, det är kul att jag hinner göra 2 dagars blogginlägg innan eran dag ens är slut. Har alldeles nyss vaknat, så ska ta mina coco pops och gå ner och äta frukost snart. (i deras tallrikar, för mig ser det mer ut som hundskålar) vet inte riktigt. Nu börjar alla andra vakna här också. Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, det var meningen att vi skulle lägga oss på bondi beach men som det ser ut nu blir det nog inte riktigt så. Det är helt mulet ute idag med.

Det ska bli så skönt att ta flyget till guldkusten på tisdag, det här passar inte riktigt mig. Den här fattiga stilen som är på hostlet, vi har verkligen inte ngt gemensamt med någon utav dom här människorna. Så än så länge har vi hållt oss för oss själva. Var en läskig sak som hände i natt också. Jag vaknade av att det var någon som öppnade dörren och sen stängde den snabbt igen, jag skyndade mig och låste dörren. men då såg jag att paulina inte var i sängen och trodde det var hon som hade gjort det. Men när hon konmmer tillbaka från toaletten så börjar någon försöka ta sig in i rummet med en nyckel som inte funkar. Det höll på så i säkert 15 min, och personen utanför sa absolut ingenting även fast vi låg härinne och skrek på honom. Det hade nämligen vart någon märklig snubbe utanför dörren strax innan som inte bodde här, och det är faktiskt läskigt med tanke på att säkerheten här inte är speciellt bra. Men dagen efter så hittar vi en lapp på toalettdörren där det står att det är en man som utger sig   för att vara en packpacker för att sedan sno ens prylar, han ska tydligen vara farlig. Fyfan va rädd jag var i natt.

Jaja, det vart en lång historia. Puss tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0