ready set DONE

Idag har jag och Josefin vart och shoppat inför fredag, handlat allt som hör till. Hoppas på att så många som möjligt kommer, som det ser ut nu så blir vi säkert 40-45 pers och det är dunderkul. Det gick rätt snabbt så efter det så rensade jag mitt rum, mamma ville ha det här rummet tills jag kommer tillbaka.

Imorgon ska vi ha minijulafton eftersom att jag inte kommer vara hemma på julafton. Riktigt sorligt faktiskt, jag tycker om julen. Sen åker vi kanske till lokalen och börjar blåsa några utav dom 100 ballonger vi har tänkt blåsa upp. Vi behöver ett helt lag för att få in luft i alla ballonger.

Nu ska jag kolla på paradise hotel som jag missade idag. PUSSPUSS

Location; Brisbane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0