uppdatering

Ni anar inte hur bra vi har det här, det här passar verkligen som handen i hansken för mig. Hoppas ni alla har det bra där hemma i kylan. Vi har haft det så jäkla varmt idag. Skulle säkert kunna säga att det var över 40 grader, i solen alltså. Så vi har legat och bättrat på brännan, vi börjar blir riktiga bruna nu. And I love it.

På tisdag ska vi flyga till guldkusten, vi åker 9 på morgonen så när vi kommer dit kommer det bli att kolla lägenheter right away. Vi sitter och mailar folk nu och hoppas på svar innan vi åker. Man kan säga att vi har gett oss ut på ett äventyr där ingen tar emot en om faller. Haha, ännu bättre.

Jag har verkligen inte förstått att vi ska vara här så länge, snart är första veckan avklarad. Och det längsta jag var utomlands tidigare är en vecka så det känns ungefär som att vi ska åka hem på tisdag. Men icke, det är så äventyret börjar. Och jag lääängtar så galet tills vi fått ordning på allt, och kan börja leva på riktigt.


Jag och Josefin framför bondi beach


Paulina, Josephine och jag innan turistbussen


Sidney Harbour Bridge

Vart ett par bilder som jag lånade/snodde från josefin. Har vart slarvig med min egna kamera. Ska bli ändring på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0