jajjamään

Försov mig idag, och känner mig sjukt stressad. Börjar egentligen 14 men jag kommer på något att skylla på när jag väl kommer dit. Hade helt glömt bort att det är sommartid nu. Även fast pappa påminde mig minst 5 gånger igår. Så jag kan allt skylla på det, hur ska man veta liksom? daah!..

Iallafall, nu har jag packat min väska inför kvällen. Får göra mig iordning på jobbet. Eftersom att jag inte förstod deras tema så har jag inte riktigt brytt mig om temat heller! Kör en vanlig outfit + slips haha, hittade en absolut vodka slips som jag bara måste ha! (sticka in för att sticka ut) från min egna uppfattning.

Tror jag har möte med Per&hilton idag också, även där sa dom till mig ett par hundra gånger att jag skulle skriva upp datum och tid i almanacka (vilken almanacka säger jag då(?).. Och vips så har jag glömt bort både datum och tid och känner mig oerhört OOOOstolt. hmmm..

Kanske dags att bege sig, har nu drinkboken i högsta hugg. Nu blir det plugg plugg och plugg. Views bar är nämnligen sjukt lugn i veckorna. TJOFLÖÖÖJT

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0