You are my heaven..

Idag har jag "försovit" mig :) Så ringde till jobbet och sa att jag är inne vid 16 istället för 15. Är verkligen sjukt trött och behövde ha lite tid för mig själv. Är så less på att jobba! Säger det varenda dag, det ska bli så äckligt skönt när sommaren kommer. Kommer inte söka nåt bartender jobb direkt. Jag har bestämt mig för att åka utomlands och jobba efter sommaren så tar det då. Det skulle vara jätte kul och jobba på nåt hunddagis eller liknande i sommar, ska nog söka på några ställen och se! Annars har jag ju samtrans att fall tillbaka på!

Fick min deklaration idag, och jag har fått tillbaka pengar på skatten. Haha gjorde mig superglad såhär på (morgonkvisten) ;D

I helgen blir det hur som helst jobb, och kanske fest hos Åsa en gammal jobbarkompis på lördag! Får se hur det blir med det!

Nu ska jag iaf ta nåt att äta innan jag åker till jobbet, PUSSPUSS

Johanna, Josefin, Jag & Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0