After a long reflection, I have finally come to the conclusion that you are not right for me ..

Vilket fint väder vi har haft idag, har suttit ute på balkongen hela dagen och faktiskt fått färg. blir bara lättare och lättare för mig att bli brun ju mer jag solar, NÄÄJS! :) Efter det åkte jag iväg till ikea med pappa och kollade lite. Skulle ha köpt dekoration till väggen, blommor eller nåt liknade men de var slut så vi får åka tillbaka någon annan gång. Käkade köttbullar&potatis, om man nu kan kalla det potatis. Kom hem och 30 min senare ringde josefin, så vi åkte in till café 60 och fikade!

Nu har jag precis kollat på Anna anka söker assistent som jag missade, andra avenyn är slut?! :O Trodde sista avsnittet var i juni, men vad fel jag hade..

Imorgon hoppas jag på sol, massa massa sol. Och massa sol även på lördag för då blir det grillning med brudarna för hela slanten, PYSSS

Saknar min skrutt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0