Im dreaming you're out in the blue, and I'm right beside you..

Inne igen efter en dag i solen, vaknade upp hos Josefin helt sliten och trodde jag skulle somna nånstans påvägen hem. Men eftersom att jag har världens snällaste mamma så blev jag hämtad.

Vi hade supermysigt igår.. Jag, Paulina, Josefin & Helena bestämde oss för att grilla, så vi satte oss utanför mig och grillade fläskfilé & så hade vi bakbotatis. Vi hade the best time ever, vi satt tills kl 1 ungefär och efter det drog jag och Josefin till Salem och träffade Ludde&kjell, länge sen! Vid halv 5 bar det hem till josefin, hon skulle nämligen jobba idag så några timmar behöver man nog sova efter 1 liter vin ^^ knaas! En jätte lyckad kväll hursomhelst, tack flickor! :)<33

Idag har jag legat i svandammen och solat med mamma&Lina, så jäkla skönt väder så jag blir helt kär. Det ska ju bli lite svalare i veckan och jag blir ledsen i ögat!

Ikväll tror jag att det blir nåt med Lina och några i nån park kanske, passa på när vädret är på topp. Love it!

Lite bilder från grillningen tror jag kommer lite senare! :) PUUUUSSSPUSSSS..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0