Say you want the same thing to...

Jobbhelg, deprimerande.. Så det har vart en lugn helg, la mig tidigt igår och idag bestämde jag mig för att bara vara hemma med en film och en påse godis. Dock med sällskap, men jag tackar inte nej till sällskap. Imorgon är det job igen, så ska snart gå och sova. Har sett Dear John och nu ska vi se last song. Har fastnat för sorliga filmer, vet inte varför.. ger en en anledning att fundera..

Nu är det iaf snart bara 5 dagar kvar tills dagen jag väntat 1 år på nu. Ett år försent, det enda posetiva med det är att jag mött människor som jag aldrig hade lärt känna annars, och det hade vart tråkigt!

Jaja, nu ska jag gå tillbaka till sängen och dra igång filmen så jag kan sova sen, upp kl 8.. WIIHOO..

I'd rather be with you . Joshua Radin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0