that's for sure..

Vilken helvetes dag, ingenting har gått som jag velat idag! Var så mycket att göra på jobbet, det ringde konstant och det var så många förseningar, och jag fick ta skit från kunderna. Tror jag tog över 80 samtal idag, andra helger är det mellan 30-40 samtal och ibland bara 10-15, så det har vart full rulle. Gick iaf lite tidigare för att jag skulle till linde och hämta mina nycklar hos Alex. Efter det åkte jag in till Café 60 och "fikade" med rickard och marcus. Sen gick vi igenom stan till slussen och där åkte jag hem. Det var inte speciellt lätt att ta sig någonstans eftersom att gröna linjen var fuckad. Så när jag skulle till alex fick jag gå enda från slussen till gullmarsplan. Tur att jag fick skjuts tillbaka in till stan utav honom. Usch vad mycket människor det var, höll på att avlida!

Nu ska jag sätta på en film och lägga mig, är helt slut just nu. Har vart ingång i 12 timmar i sträck, imorgon är det tillbaka till hilton, längtar inte.. Hoppas tiden från och med nu går i snigelfart tills imorgon, och efter det får dom här 3 veckorna gärna springa förbi! hej o håå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0