You'r crying out for me, but I've chosen not to listen ..

Skulle ha åkt in och shoppat idag, men vädret tillät inte.. Nä usch.. Har suttit hemma och myst istället, kollat film och sådär :) Var och solade nyss också.

Imorgon blir det däremot lite att göra, ska iväg och gymma på "morgonen", när jag väl kommit upp ur sängen. Sen vid 5 ska jag med emelie på nån drinkbjudning med MTV. Ska bli riktigt kul faktiskt. Kommer dock inte bli speciellt sent med tanke på att jag börjar jobba kl 9 på torsdag morgon, och så jobbar jag både fredag, lördag &söndag också. Får tänka posetivt, jag behöver pengarna inför sommaren.

Sen toorsdag efter jobbet blir det middag med Josefin&Paulina, och efter det ska vi se sex and the city 2. Snacka jag har längtat, SATC kan vara den bästa serien/filmen ever, love it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0