god natt

Två arbetsdagar kvar, ska bli så galet skönt. Idag var jag iaf ledig, var på ungdomsmottagningen sen gick jag och Paulina och tränade på eriksdalsbadet. Vi kom försent till core passet så det vart bodypump, hade ingen aning om vad det var för ngt. Men det fick vi snabbt veta, fyfan säger jag bara.

Nu är jag tillbaka hos pappa, sista veckan här fakiskt. Så när jag satt och funderade så kom jag på att det verkligen var sista veckan. Och det betyder att jag måste packa den här veckan, fick bara panik. Så jag måste sätta mig och skriva en packlista.. Det här kommer bli grymt jobbigt.

Utöver det så är det faktiskt bara 12 dagar kvar nu, tror vi alla känner likadant. Det ska bli superkul med att lämna film och vänner kommer bli jobbigt. Tror det kommer kännas ganska tomt dom första dygnen i Australien.

Nu ska jag sätta mig och plugga drinkar, tjoflöjt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0