god natt

Idag har jag inte gjort så mycket, vi har rensat i förrådet. Våra gamla barnkläder och det är så kul att se mina pytte små klänningat som är hur söta som helst. Det är läskigt att jag som aldrig tyckt om barn speciellt mycket börjar funderar på hur kul det vore att ha någon att klä på dom där kläderna! Fy bubblan..

Imorgon är det tillbaka till jobbet igen, inga korta arbetsdagar men jag står ut. Med tanke på att det bara är 1 JÄVLA MÅNAD KVAR TILLS VI ÅKER OCH DET ÄR HELT ABSURT HUR FORT TIDEN GÅR. Kommer jag klara lämna mamma, haha hoppas det!

börjar dra ihop sig för läggdags, upp 06:45 imorgon.. Looking forward to that..

Kommentarer
Postat av: Annika Granstedt

Tycker mycket om det du skrev! Underhållande att se en del sunda saker och inte endast det generella sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-12-02 @ 00:00:16
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0