Ny vecka, ny möjligheter!

Och så var det måndag igen, helgen är därmed slut. Idag är jag ledig, och när jag är ledig är det knappt så jag orkar ta mig upp ur sängen. Jag har gått från sängen till datorn iaf, framsteg!

Idag bär det av till mamma så ska snart plocka ihop mig.. Jobb imorgon också.. haha jag är rätt wierd egentligen, när jag inte får jobba då blir jag på dåligt humör för att inte får jobba.. och när jag väl får jobba så blir jag på dåligt humör för att jag får jobba. Vet inte om jobb är någonting för mig(?) kan inte pengarna bara falla från himlen istället, allt hade vart så mycket enklare då! :) back to reality..

Imorgon hoppas vi på goda nyheter.. god morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0