Nu tar jag en dag i taget

Gårdagen vart otroligt lyckad trots vissa missöden och att vissa aldrig dök upp. Vissa som man redan från början visste inte skulle dyka upp, menmen.

Vaknade hos linn imorse, och mitt huvud kändes som att det skulle explodera. Jag typ kröp hem, hade en ruggig baksmälla och en sjuhelvetes träningsvärk. Så idag har jag bara tagit det lungt, har tagit tag i packingen. Och det var mycket svårare än vad jag trodde, och det kommer bli mycket som måste lämnas kvar.

Så imrgon är det alltså sista dagen hos pappa, och så är det en vecka hos mamma innan vi åker. Känns som att den här veckan kommer gå fort då jag har endel att göra. Och på fredag är våran fest som vi behöver planera lite inför.

Nu ska jag snart gå och sova igen, är fortfarande helt slut och en aning groggy.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0