Gubben i lådan!

Precis hemkommen ifrån stan med mami, shoppade lite även fast jag inte får.. menmen! Fick Carolina Gynnings nya parfym Go girl, och så köpte jag hårfärg och lite saker.

Igår var det meningen att jag skulle ha gått på bio, men dessvärre gick jag hem och somnade. Glömde ställa klockan så jag sov från 5 igår kväll till halv 11 imorse, förstår inte hur jag kunde sova så länge! Men eftersom att jag bara sob drygt 7 timmar på 2 dygn så var min kropp trött och behövde sova så det var väl positivt då da!

Ikväll vankas det utgång, vet inte vart än.. Ville klä ut mig, men har ingenting att klä ut mig till så jag får gå i pumpans fotspår!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0