JIPPIE(?)

Så fruktansvärt trött på precis allt, skolan suger och känner bara för att hoppa av. Fick en varning om att jag hade för mycket frånvaro idag, och om det fortsätter så snor dom mitt studiebidrag. Grädden på moset lixom. Och conny jävla idiot, snacka om att han inte är där för att man ska lära sig nåt, utan för att bevisa att han är är så fasligt bra på allt  (!) konstigt lixom, det är en skola.. klart som fan att man inte kan precis allt. Så i Maj ska vi ha ett prov på 200 frågor?!?!? och klarar man inte det blir det 3 veckors sommarskola. En hel bok ska man lära sig utantill. Ser det här mer som ett straff. Och blir det de så är det bara byebye med Turkiet resan, kommer inte få ledigt då.
Så man fick ju inte nån liten press på sig nu. Dunsta iväg med din jävla båt istället. AAAH.. blir verkligen förbannad. Aja nog om det. Ledig fram tills 2 imorrn så det känns bra, och hoppas på att jag också är ledig på torsdag med tanke på att hela skolan är lediga, förutom jag?

Äsch ska hoppa in i duschen och sen sätta mig och läsa lite så man kommer någon vart, är som sagt bara typ 1 månad kvar tills provet ska göras :O..

PUSSOKRAM SKUMBANAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0