äntligen

Guess what? JAG HAR ÅTT JOBB! fick jobbet på buger king, snacka om att jag är glad nu!
Har kämpat som tusan, ansökt om jobb gång på gång, och det har alltid slutat med att dom inte hör av sig.
MEN NU JÄVLAR! :) Så ska på intruduktion På Buger King - Vasagatan imorgon kl 19.00. Ska bli najs att äntligen tjäna lite egna pengar.

Var inne på Grand Hotell idag och fixade kläder + kort så man kommer in i byggnaden. Nu är jag Anställd på Grand Hotell, fan va najs det låter. Nu kommer jag ha sjukt mycket att göra. Lär ju inte ha så mycket tid för mina vänner vilket är lite trist :( Menmen ska ta mig tid för dom också :) Börja träna och i Sebtember med Limpan, eller hur?:)

Men nu ska jag återgå till mitt städande, ny dator nu pga av att den stationära har 162 st virus. Den pallade inte mer.

pusspyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0