BLÖÖÖ

TJOOFLÖJT, har inte skrivit på 100 år. Men jag har haft sjukt mycket att göra. Det här med jobb är inte min grej, Jag vill ha tillbaka min tid och framförallt min sömn. Vilket jag fått dåligt av den senaste veckan.
Jobbar som sagt på Grand hotell mellan 6-12, och sen har det bara varit att åka hem en snabbis och åka in till Burger King tills kl 4, har slutat vid 10. Sen är man i säng runt halv 12, och sen upp igen halv 5. Nu är iallfall Burger King bara ett deltidsjobb, 12 h/veckan. Så det är skönt.

I fredags gick jag och lade mig i 6 timmar när jag kom hem, sen gick jag upp och fixade iordning mig. Åkte och träffade Natalie i Gullmarsplan strax efter 21:00. Sen tog vi tuben till Bagarmossen och hem till Jimmie. Det var sagt att det skulle vara drygt 70 pers där, men det var inte mer än 20. Åkte därifrån vid 1, och då var det skälvklart nästan 40 minuter på bussen. Så där satt man och väntade. Men tiden gick rätt snabbt ändå.

Nu är man 18 om 3 dagar, DET BLIR NAAJJS! :)

lite bilder, jag och viktoria på Burger King .. sexiga kläder alltså. AÄnnu värre klädsel på andra bilden ^^ tänk att jag går klädd så .. fy tusan!''

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0