Då far jag

Så idag vaknade jag halv 4 av att jag fick ett samtal ifrån Burger King. Satt ju och sökte jobb häromdagen och dom nappade på min ansökan. Så jag fick välja ifall jag ville gå på intervju i Nacka Forum eller Farsta Centrum. Valde Farsta av vissa anledningar. Så jag ska vara där klockan 14:15 imorgon. Är typ nervös eftersom att dom verkar ha så stora krav på dom där ställerna. Aja jag hoppas på det bästa, för jag behöver verkligen ett jobb nu.

Nu har jag fixat iordning mig och ska alldeles strax fara iväg till mamma, blir inte sådär jätte många dagar. Men över helgen iallfall. Börjar få panik över att studiebidraget aldrig kommer, varit pank typ hela sommaren och det suger stenhårt. Det är dags att det kommer lite pengar till mig snart, MÅSTE SHOPPA :O

Nya skor
väska
jeans
jackor i lass
NY MOBIL, köpte ny för ett par månader sen.. Guess what, sony eriksson är bara skit, REDAN TYP TRASIG?

Fyller förresten 18 om 12 dagar, det blir najs :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

fan va aktiv du är! :Däääslkling

2008-08-22 @ 22:39:38
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0