Feeling good

Så nu är precis sex and the city slut och jag är tillbaka vid datorn.
Börjar kl 12 imorgon så det är skönt att man slipper sussa så tidigt. Imorgon är det bara att gå och sova vid 10 om inte tidigare. Behöver sömn nu tror jag, vette fasen vad som väntar. Morgondagen är helt fullbokad och jag orkar verkligen inte. Skola från 12-2, sen hämtar pappa mig för vi måste iväg och köpa bekväma skor. Usch ska jag verkligen behöva köpa fula och bekväma skor. Får 600:- ifrån skolan att köpa för så det är bara att välja och vraka. Sen är det bara att åka hem och käka för att sen åka in till Burger King, vet inte vad vi kommer göra där, men det lär ju visa sig imorgon. Är lite smått nervös men det blir nog superbra det här.

Sen är det bara att åka hem och knoppa för att orka upp halv 5 på morgonen. Jag som är såå morgontrött kommer aldrig klara det här. Jobbar nu den här veckan, sen så nästa är det skola. Sen är det jobb igen 3 veckor i rad. I RAD?! förstå mig. Kommer gå i taket.

Aja det är bara le och vara glad, det är ju bra meriter att ha fått sin utbildning från Grand Hotell så ska väl vara glad.

Ska in och duscha nu så jag slipper göra det imorgon, sova så länge som möjligt nu alltså :)


Kommentarer
Postat av: Natalie

HAHA, A DU ÄR FRÅN AFRIKA DIN JÄVLA BLÅNEGER (: HAHAAHAHAH! :D

2008-08-27 @ 15:33:41
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0