Onsdag 20/8

Så idag gick jag upp klockan 11 för att träffa Lina. Hon ringde och väckte mig, och jag var fan pigg? XD
Gick upp och fixade iordning mig, så runt halv 1 tog jag bussen till Liljeholmen, och mötte Lina på perrongen mot Mörby Centrum. Vi gick runt lite i stan och babblade om Turkiet m.m, Lina och Emelie var på samma ställe som mig och Natalie i Turkiet så det var kul.

Sen så köpte jag strumpor med Hello Kitty på hihi, och Lina två linnen. Sen tog vi en promenix till Mariatorget och tog tuben hem. Nu sitter jag här och försöker klura ut vad jag ska göra resten av dagen?
Funderar på att städa rummet, men det är ju sååå tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Du har blivit utmanad i min blogg! ;) GÖR TESTET!

2008-08-20 @ 16:04:12
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0