Vill verkligen inte

Dagen började med att Natalie ringde och väckte mig runt ett. Och jag var helt död, det här med att sitta uppe på nätterna är inte bra någonstans. Dags och börja vända tillbaka dygnet så att skolan inte går åt helvete nu när jobbet kommer. Fick samtal ifrån Grand Hotell idag, ska in på Måndag och prova kläder så att allt är klappat och klart när jag kommer på Onsdag. Och det här med att jag börjar 05:45 är inte direkt lockande.

Tillbaka till hårfärgningen. Det började med att Natalies hår blev helt fläckigt och inte nån större skillnad från hur det var innan, det vart fläckigt pga av att det för lite färg för hennes extremt tjocka hår? Så jag la benen på ryggen och sprang ner till konsum för att checka ifall dom hade hårfärg. Hade dom det eller*? fan heller.
Gick tillbaka, så Natalie fick ringa Marita och be henne köpa. Hon kom hem med 2 paket och det räckte gott och väl.
Så då var det bara att börja om från början, höll seriöst på att få tuppjuck av den där lukten. Men så kan det gå, hoppas det blev bra nu iaf.

Har förrsten är ny look på min blogg nu, tack vare bebis<3




Fint va?:)




Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej fin blogg ;)

hjälp mig välja färg på mobilen genom att gå in på min sida, allt hänger på dig eller er!



KRAM HANNA

2008-08-19 @ 20:00:07
URL: http://enhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0