vilket onödigt inlägg egentligen

Klockan är en minut i 4, ja det kändes väldigt viktigt att skriva det nu, i brist på annat att göra. Förstå mig, jag sitter en onsdags morgon och skriver blogg? Vad händer med mig!
Lina ska ringa mig om drygt 7 timmar och jag sitter fortfarande här, hur levande kommer jag vara vid den tiden tro.
Kommer inte palla med skolan någonstans verkligen, upprop o crap på måndag klockan 10. Sen att jag börjar jobba den 27e är bara grädden på moset. Kommer sluta klockan 12 på förmiddagarna så jag är på hugget efter ett jobb. Sitter inne på amv och kikar efter intressanta jobb. Inte hittat ett enda hittils.

Nu är klockan 04:04 och jag är fortfarande precis lika uttråkad som för 5 minuter sen. Vad mycket tid man lägger på onödigheter egentligen, varje gång jag står och väntar på tuben/bussen så funderar jag alltid på hur mycket tid man ägnar åt att vänta. Det är inte okej.

Nu har jag tagit upp det också och klockan är 04:06. BLÄÄÄÄÄÄÄ nu går jag och sover. Have a nice day


slänger med en tjusig bild på mig själv så här på morgonkvisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0