24 December 2008

Så nu är det den 24e och om exakt 23 timmar är julafton över och alla kan chilla ner. Gick uppvid 12 idag och åkte in och mötte Natalie vid centralen. Vi gick runt och kollade lite och så träffade vi på Lina, emelie och lilla Wilma inne på Kappahl, gud va wilma har blivit stor, skit söt:).
Sen knallade vi vidare och kollade efter skor, hittade ett par stövlar som jag ska köpa på mellandagsrean istället. Nu är det bara ett par nya pumps till nyår som saknas.


Efter det så mötte vi upp Nathalie vid Cubus. Vi gick och kollade efter julklapp till hennes mor, och det blev en bok med Liza marklund. Sen var det meningen att vi skulle åka till Kista så jag kunde köpa mina byxor som jag hängt undan, men eftersom att det alltid slutar på samma sätt så var det bara jag och Nathalie som åkte. Snällt att hon iaf ställde upp. Så det bar av dit. Vi satt och gaggade som galningar så vi var framme på ett kick. Handlade mina byxor och sen en kofta på H&M.

Sen var det bara tillbaka in till stan och så mötte vi upp Natalie utanför Gallerian. Och så for vi hem. Pappa körde över mig till mamma och så vart det bingolotto för hela slanten. Och nu sitter jag här helt sliten och ska ta och sova snart.
God jul på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0