26 december 2008

Idag försov jag mig till halv 12, var meningen att jag skulle möta linn i midsommarkransen klockan 12 men var tvungen att ringa o skjuta fram allt tills klockan 1. Så vi var inne i stan vid 1 istället. Det var inte så jätte mycket shopping innan pappa ringer och säger att han är påväg. Han och mamma har tjatat hela veckan på att jag är tvungen att följa med och träffa farmor hos min farbror i Vällinby. Vart på sjukt dåligt humör när dom tänkte tvinga mig men jag gav med mig och åkte med.

Jag hann köpa:
  • Underkläder i överflöd
  • Lite grejjs till kaluffsen
  • En supersnygg klocka
  • En tröja och, lite smink
Kvällen i Vällingby var inte sådär jätte spännande, dom bjöd på mat och lussebulle tillsammands med massa usla skämt. Som man bara var tvungen att småskratta lite åt så att dom sen skulle hålla snattran.

Men nu ska jag återgå till tv:n och sen hoppa in i duschen, stan imorgon igen med mami!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0