:)

Nu kan jag säga att mitt jullov har börjat på riktigt, även fast jag haft lov i nästan 2 månader nu. Var i skolan idag och visade upp klara uppgifter. Enligt min mattelärare so kommer jag kunna få G efter jul. Fått lite uppgifter om statistik som ska göras. Har jobbat som en jude så är glad över att jag är så nära godkänt nu. Efter skolan så åkte jag till Swedbank och löste in studiebidraget, 3 veckor senare! Sen mötte jag Markus vid julmarknaden på plattan så följde han med och kollade efter skor och så åt vi brownie med glass i Gallerian. Det gick inte att hålla sig, det är ju bara för gott!

Sen åkte jag hem och satte mig och pluggade på en gång. Så jag slipper göra det där på lovet. Då är det massa annat som står på listan "måste göras". Eftersom att det känns som om jag inte har haft tid för vänner eller festande på en evighet typ, så ska jag inte ta på mig på tok för mycket jobb. Lite ska jag allt jobba med inte överdrivet.

Längtar inte tills Egypten längre, jimmy har skrämt skiten ur mig. KACKELACKOR PÅ HOTELLRUMMEN? hur fan ska jag överleva den resan. Seriöst, älska sverige!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0