God kväll i stugan ***

Börjar bli lite smått panikslagen över att julen är påväg. Om det är nåt jag verkligen hatar så är det julen. Handla julklappar har aldrig vart min grej så det har oftast blivit att man gett fan i det. Men i år måste jag tydligen köpa julklappar? Har ingen aning om vad jag ska köpa. Det kommer bara bli nån liten jul eftersom att vi valde bort det när vi beställde resan till Egypten.

Men nyår däremot läängtar jag efter, det här året ska det fan bli ett bra nyår annars deppar jag ihop XD. Förra året firades det i Telefonplan med massa folk eftersom att vi kom på att vi ville vara inne i Slussen på tolvslaget typ tio i tolv. Och Tuben gick inte förrän typ kvart över. Så det blev att stanna kvar där och göra det bästa utav situationen. Blää..

Men nu ska jag nog gå och sussa kudde så jag är pigg som lärka imorgon. Så är säkert Viktoria på plats igen. Slapp henne idag, gissa om det var skönt. Man fick äntligen vila öronen från massa onödigt kackel. Nä fy fan för henne, hon snackar om att hon ska säga upp sig nån gång i Januari.. I can't wait :)

PÖÖÖWS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0