Helgen såhär innan jul

Gissa om jag är trött. Helt otroligt! Sov 2 timmar i natt, börjar bli en vana att sova så få timmar på helgerna men det måste bli en ändring. Har insett nu att jobbet betyder mer än vad jag kanske har skrivit här. Det låter ungefär som att det vore det absolut sämsta jobbet någonsin. Visst det är inte nån höjdare sådär, men det är lättförtjänta pengar och det behövs nu när sommarens planer börjar rulla här.

Var hemma hos lina igår med Emelie o Natalie, vi bestämde att vi ska åka in och boka Magalufresan nån gång i Januari, förmodlogen första veckan. Så vi ska checka om det finns ledigt 30/6.

Menmen tillbaka till gårdagen och vårat lilla äventyr ut till Alby, det började med att emelie åkte iväg till flicksen och natalie gick hem. Så då var det bara jag och lina kvar. Vi drog hem till mig så jag hann fixa mig och hämta drickan och sen tog vi bussen till Liljeholmen och mötte Natalie, Linus och Viktor. Sen bar det av till Alby, åt helvete på Norsborg linjen, och tycker verkligen inte om den linjen. Direkt när man kommer dit så kommer det fram ett gäng turkan och frågar efter cigg, när man efter sjuttioelfte gången säger att man inte röker så ba "men vafan, ska man behöva rota igenom era fickor eller" seriöst.

Därefter kom 2 pojkar och mötte upp oss vid stationen så bar det hem till Micke. Öl-leken och Lina pallade inte trycket och var tvungen att åka hem. Natalie deckade på toalettgolvet och jag trodde jag hade pejl på allt men påväg hem så var det inte riktigt så fallet var. Lämnade natalie där så hennes pappa kunde komma och hämta och jag Linus och Viktor knatade iväg till Tuben och åkte hem. Var hemma runt 4 och hoppade isäng runt 5, och upp halv 9 igen. Försökte verkligen sjukanmäla mig men får istället höra att jag sköter mitt jobb dåligt så det var bara att ta sig i kragen och pallra sig iväg! OCH KJELL DISSADE MIG TOTALT!.. ledsen i ögat :(

Vann presentkort hos åhlens på jobbet idag, var "kassatävlig" och jag var den som sålde mest, snacka jag var stolt :) men nu ska jag gå och knyta mig, det här lovet ska bestå utav fest fest och fest, så dags o vila upp sig, också för att palla jobbet imorgon :) Sov gott!

            
MJAAU VILKA SNYGGINGAR :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0