Yeeeyyyy! :)

"Dra mig baklänges in i fågelholken"



Såå vilka jävla planer vi har:) Först Gotland under sthlmsveckan. Och efter det Midsommar med tjejerna och Garpen & company på landet ! RÖÖJ! Och Magaluf kort efter det. 30/6 förmodligen (med Natalie, Emelie och Lina). Nu gäller det bara att boka så allt inte bara blir pannkaka som det lätt kan bli när man är tonåringar med hjärnor små som ärtor:)

Nu har jag suttit och väntat i 1½ timme på att potatisen ska koka klart, först glömmer jag att sätta på plattan, och sen när jag väl märker det så sätter jag på helt fel platta, 1 timme senare och inget har hänt. Seriöst. Pinsamt dåligt matilda!

Puss&kram:)


(JAG OCH NATALIE SOM DANSAR I BAKGRUNDEN PÅ VIDEON) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0