Annan hårfärg

Så idag vaknade man upp hos Natalie ungefär halv 12 då hennes mamma bankar på dörren och säger att hon ska ha ett "samtal" med Natalie, och att jag tydligen var tvungen att gå hem?
Mamma skulle hämta mig halv  1, så jag fick panik.. haha sätta sig på tunnelbanan och se ut som abdulla lixom. Inget smink, oduschad and you name it. Men lyckligtvis så fick jag mamma att hämta mig redan vid kvart i 12.
Så jag åkte hem och duschade mm, och så åkte vi iväg och skulle lämna in min digitalcamera. Köpte den för 1 vecka sedan och det var redan pajj, sjukt trött på all elektronik just nu ^^, Fic iallafall en ny =)

Så dagens höjdpunkt, har köpt 3 paket hårfärg, så nu ska jag bleka ner hela frillan så det blir blont och fult, sen ska jag färga det till ljusbrunt. Det kan nog bli fint om det blir som det ser ut på kartongen det vill säga.
Nu sitter jag med blekningsgrejen i håret och bara hoppas på att allt går vägen. Håll tummarna för mig haha!
Annars blir det bara att åka direkt till affären imorrn och köpa svart färg igen :) och det fan pallar jag inte!

Aja ska ringa filip nu, sen ska jag skölja ur färgen om 10 min, och bleka ytterligare än gång.. wish me luck ;)
Lägger upp bilder på resultatet senare


pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0