Sådär ja!

Nu har jag nästan fått den färgen på håret som jag ville ha, kom en bra bit på vägen iallafall.. från kolsvart till brunt.
Det var inte meningen att det skulle bli jätte ljust eller bli nån jätte förändring, utan ville bara få det lite mer brunt!
Menmen, ikväll är det tydligen fest i Tumba så det blir väl att vi åker dit, eller så hittar jag på nåt annat.
Är rätt trött, gått upp så fasligt tidigt varje dag (enligt mig). Sova till halv12-12 är väl ändå ingen sovmorgon. Nej, en sovmorgon för mig är ungefär tills 3-4 på dagen. Menmen nu är det bara 3 dar kvar av lovet.. det var verkligen bara susat förbi.

Aja tänkte hoppa in i duschen, hejs svejs


                                                         FÖRE                                           EFTER BLEKNING

image14
 RESULTAT =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0