RHYTHM OF THE NIGHT

Dagarna bara studsar förbi, i fredags var jag på bio med Linn och såg Sex and the city, bästa filmen på länge faktiskt.
Matilda <3 sex and the city haha, så rolig man får vara.

Sökte jobb i veckan, en halvtimme senare ringer dom upp och vill att jag ska komma på intervju, fick jobb. Telefonförsäljare på Svensk Säkerhetstjänst, började i fredags och idag sa jag upp mig. Det var verkligen inget för mig. För det första var lönen kass, jobbar inte för en sån där skitsumma. Och det andra är att kunderna man ringer är så sjuhelvets otrevliga, fick 2 avhyvlingar efter varandra lixom. 
Hur kan det var ohyfsat att ringa en söndag? visst att man inte tycker om telefonförsäljare, men herregud är 17 och pank, vad gör man! AJJJA :) nog snackat om det.

Imorgon blir det att åka in till staden, träffa Christina i t-centralen kl 2, sen kanske träffa Linn framåt kvällen :)

Snart får mamma semester, då blir det förmodligen att vi åker till Öland, skoj :) sen vara massor på landet, får jag inget bredband dit ut så bangar jag, klarade inte ens av midsommar där ute.

TJOFLÖJT PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0