BLÄÄÄ

Idag som alla andra dagar så var det sjukt jobbigt att rycka upp sig och kliva ur sängen, världen fan ba går under när man tänder lampan. Men imorgon är man ledig så det är najs. Har ju den där livsmedelshygiens grejen men tänker hoppa den imorgon också, tror att  vi ska till sorunda till nån grönsaksnisse om det var den här onsdagen =O.. har ingen lust. Får hitta på nån dålig bortförklaring.
Stannar hemma istället och fortsätter på engelskan, måste hitta mer fakta och skit till min travelguide (Australien).
Har skrivit och barriärrevet, Whitehaven Beach och Ayers rock. Också lite om klimatet. Men det är riktigt klurigt.
Fick lite hjälp utav lina, hon kom till min skola idag så hon satt med på engelska lektionen. Det var ju lite trevligt =)
Sen vart det stan med Lina och Linus, gick mest runt ^^ till Mcdonals bland annat, sen åkte ja med Lina till friskis och svettis vid Fridhemsplan. Fick dock sitta utanför i 1 timme, och det var ju inte fullt så roligt, satt och lyssnade på Ronny o Ragge så det gick an, haha.

Vart så förbannad på bussen, den var helt proppfull och så står det nån uteliggare eller nåt och bara petar på mig, så petar han mig i ansiktet, och det var fan droppen.. "men vafan håller du på med gubbjävel, rör mig inte" haha alla garvade men det var det värt, tänkte inte gå därifrån utan att säga ifrån. Det var nåt stort fel på karln, reagerar inte ens.. Gå o ta en dusch äckliga människa.

Så går man av bussen och där står pappa och väntar, vi skulle äta pizza, jag verkligen hatar pizza. Men jag vart sur så jag tog bussen hem. Har vart en tjurig dag idag har jag märkt.

Aja ska lägga mig och glo lite på tv, lär sova tidigt idag... är helt slut.
Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0