GLAD PÅSK! =)

Idag vaknade jag kring 12 och det första jag gjorde var förstås och kolla hur vädret var. Ångrade det på en gång SNÖ?! men va i helvete.. är inte vintern över? tydligen inte.
Så jag pallade verkligen inte göra nåt, började gå igenom garderoben istället. Tänkte lägga ut kläder som inte används på blocket. Har för mycket kläder och alldeles för lite plats. Och sen tröttnade jag på det så nu ligger alla kläder utspritt på golvet istället, jobbigt värre.


Så idag har det inte hänt så mycket, var sur så jag stannade hemma medans pappa och sebastian åkte iväg. Har varit sur typ hela veckan, vad är det för fel.
Den här gången handlade allt om påskmat? hahah... tycker verkligen inte om jävla påskmat. Ärch orka bry sig.
                              
Så igår var det helt misslyckad kväll, först var det besämt att det var fest i skogås.. menmen vart sjuk irriterad över att det sket sig. Men vad ska man göra.
Så jag skulle träffa Andre, världens sötaste kille
verkligen, gissa vad? DET SKET SIG! så det vart att sitta hemma, måste bli nån ändring på det här. 
Så Andre kommer förmodligen hit idag istället, får se vad vi hittar på gör skojigt.

TBX imorrn, sakna mig inte för mycket  XD

Kommentarer
Postat av: OLLE

HAPPY GLAD PÅSK PEOPLE!
I JUST WANT TO SAY HAPPY GLAD PÅSK TO EVERYBODY OUT THERE!!

SO.. HAVE A REALLY HAPPY GLAD PÅSK THIS YEAR PEOPLE

ÖNSKARE FARBROR OLLE

2008-04-06 @ 23:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0