Saturday

Fredagen blev är jäkligt jobbig kväll, åkte till midsommarkransen och hem till Natalie runt halv 10 och sågick vi hem till migoch sjöng lite singstar o skit, vi var där tills ungefär 11 kanske, så drog vi vidare till Västertorp och till Charlie. När vi skulle hem runt halv 3 så hade buss 165 slutat gå och jag ba NEEEJE! det vart att vi sov hos mamma. Och Natalie skulle upp halv 9 för att åka till södertälje? vem går upp så fasligt tidigt för att åka o träffa nån snubbe i Södertälje, galet säger jag bara.
Menmen pappa märkte att jag inte var hemma så han ringde, och så hämtade han oss runt 6.. skönt!
Fick jag komma hem och knoppa i min sköna säng.

Åh jag orkar verkligen inte med det här vädret, jag vill ha sol och VARMT ska det vara. Utomlands? ja tack.
Var hur länge sen som helst som man var utomlands, dags att gå o tjata lite på mamma tror jag. VILL ÅKA IÅR!
Sverige är inte kul på vintern, trodde att våren hade kommit o så börjar det snöa som bara den. Det är snart April dessutom. ORKA!





Så idag vaknade jag runt halv 1, så jag gick direkt upp och duschade o fixade iordning mig. Åkte med och handlade mat.  Så nu har vi käkat påskmat(?) och godis i ton.
Och ikväll tänker jag inte lyfta ett finger, ska sitta här hela kvällen. Känns skönt att det är lov nu också.
Ska ringa upp sötnosen Andre som terrat HELA DAGEN.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sranje

så fin bild.. hade velat vara där ;/

2008-03-26 @ 21:14:03
URL: http://sraanje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0