22:22 / :

Det här känns så drygt, så tråkigt att bara sitta här. Ska faktiskt bli skönt att gå i skolan nästa vecka. Träffa kompisar och få lite hjälp i matten. Kommer ingenstans när jag sitter här och trälar med matten, förstår verkligen ingenting.

Idag sov jag riktigt länge, vaknade vid 3 eller nåt sånt. Så åkte jag in till stan med Lina runt 4. Vi hade det väldigt trevligT:D Gick runt och kikade lite i affärerna och köpte underkläder, alltid lika roligt. Sen bar det av till Pizza Hut. Åt lite sen gick vi till Åhlens. Sen gick vi och fikade, Lina tog en chailatte och jag en varm choklas så satt vi där och bubblade lite, planerade midsommar hahah. Så kan det gå!

Men nu ska jag sätta med lite med matten, får panik. Har läxa tills på Måndag, så jag måste bevisa att jag är seriös med det här så dom inte tror nåt annat. Dom verkar inte tro på mig när jag säger att jag vill fixa det. Men vafan... ge mig en chans lixom!

PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0